Pel que fa la pintura podíem treballar-la amb ceres, aquarel•les, temperes, entre altres. Jo vaig utilitzar l’aquarel•la i la tempera.
Primerament vaig utilitzar la tècnica d’estampar amb esponja per a fer un fons que crides l’atenció i a partir d’aquí treballar amb els elements naturals.
En aquest cas vaig utilitzar branquetes de pi i fulles dels arbres. Pel que fa les fulles dels arbres vaig posar-les sobre el paper i vaig resseguir el seu contorn amb el pinzell per tal que quedes la silueta marcada al paper, jo amb el pinzell i vaig acabar de fer els últims detalls.
En el cas de la branqueta de pi, la vaig sucar amb pintura i la vaig estampar directament al paper, la veritat m’encanta com va quedar, semblen taques de pintures però queda molt original
Per finalitzar també vaig voler provar l’aquarel•la i utilitzar la tècnica del rascat a sobra. Vaig pintar una part del full amb l’aquarel•la hi a sobra amb la punta del pinzell i vaig fer la silueta de la fulla. Aquest és el resultat;
Aquesta pràctica em va agradar molt ja que te’n adones de la diversitat de recursos que pots utilitzar per treballar la pintura i tots molt variats i que et permet treballar una diversitat de temàtiques a l’aula.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada